zaterdag 5 december 2009

award


Tot mijn grote verrassing zag ik dat ik een blog award heb gekregen van Agitte .
Dank je wel Agitte , ik vind dit heel erg leuk.


Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :
*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven



Oeps , 7 dingen vertellen die jullie niet van mij weten. Een moeilijke taak.
Ik doe mijn best.

- 1 Ik heb altijd al gefreubelt , al vanaf mijn kindertijd.
- 2 Ik houd ontzettend van miniaturen.
- 3 En heb daarom ook met iemand (ook een fanatiek stempelaar) een afspraak dat, wanneer ik 60 ben , we een poppenhuis gaan maken in oude stijl.
-4 Ik het dus ook prachtig vond om barbie spulletjes voor mijn dochter te maken en te kopen.
-5 Ik sommige miniaturen nog steeds niet kan laten liggen, ook al is mijn dochter al lang uit de barbie tijd.
-6 Ik gek ben op oude rozen dessins, of het nu op papier is of op stof.
-7 Een lastige kant van mij is dat ik scrapbook papier soms zo mooi vind, dat ik het niet kwijt wil, en het dus ook nooit ga gebruiken. (erg he !)



Ik geef deze award door aan :

1- geen stempelaar , maar wat ze maakt .... schitterend! Janny
2- een echte stempelaar in een vintage stijl die mij helemaal aanspreekt. Annieta
3- een andere vintage stempelaar, vintage Wil , prachtige oude materialen en roest. Wil
4- een dame die niet te stoppen is, alles in sneltrein vaart maakt, en dan ook nog schitterende dingen maakt. Hermine
5-meer dan alleen stempelen , boekbinden ! Dymphie
6- prachtig werk, diverse materialen , stofjes en kant. Yvonne
7- Alles wat ze bestempeld , klasse! Nellie


2 opmerkingen:

Dymphie zei

dank je wel Grietje :)

Yitte zei

Bedankt Grietje!!!