maandag 7 april 2014

 
Afgelopen weekend was weer het Art-Specially Event.
2 dagen workshops geven voor de organisatie met krijtverf icm stempels.
Heel veel bekende gezichten gezien, heerlijk gekletst met deze en gene.
Kortom , een super weekend, zoals elk jaar.
Maar deze keer was het wel extra spannend, want ons boek kwam uit.
Van stempelmaatje Mariska en mij.
Spannend omdat wij hem daar pas te zien kregen.
Angela en team hebben er iets moois van gemaakt !
Daar ben ik best wel trots op.
 
Pimp the past , the present and DIY
 

www.artspecially.nl/Boek/68/NIEUW-Pimp-the-Past,-the-Present-and-DIY

1 opmerking:

Confettiny zei

Ik vind jullie boek geweldig en heb het zaterdag gekocht.
Zondag heb ik er de hele dag mee rondgelopen, omdat ik het jullie wilde laten tekenen. :-)
Maar doordat jullie het steeds druk hadden en ik het aan het eind van de dag vergeten ben is dat er niet van gekomen.
Ik heb op een eerdere beurs een paar van die potjes mooie verf gekocht en wil toch eens een paar dingen gaan uitproberen.
Dank voor de inspiratie!

groetjes, Trix