maandag 12 februari 2007

roos collage met tafelkleed

Hallo , vanmorgen probeer ik mijn eerste post in mijn blog te krijgen. Het valt nog niet mee.
Mijn engels is nogal slecht dus..... pffff....

De laatste tijd ben ik nogal veel met rozen bezig, en dit is dan een kaart met elementen van een tafelkleed erop verwerkt.( ja alles moet er aan geloven als het om stempelen gaat lol) De rozen op de hoed hadden niet de mooie zalm/roze kleur als de poezie album plaatjes, maar door er met een oranje/gele kleurpotlood over heen te kleuren , wordt de tint gelijk als die van de rest.

Karin wilde nog graag een stukje kant van me , en een kaart met kant erbij, is dan wel toepasselijk.
Dus Karin hij komt eraan.

4 opmerkingen:

Sharon zei

Mooie kaart Grietje! En gefeliciteerd met je eigen blog!

Catharina Maria zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Catharina Maria zei

Grietje , van harte gefeliciteerd met je eigen Blog .
Leuk om weer een site met mooie creaties te kunnen bekijken , want wat je laat zien vind ik geweldig !
Ga je straks bij mijn links zetten .

Anoniem zei

He, weer een nieuwe blogger :o) Ga je link zo meteen in mijn blogroll zetten. Prachtige kaart!